Gamla kort =)

Vi har varit och hälsat på min mormor och morfar och då fick vi (läs jag) äta lussebullar för första gången i år och det var mumma vill jag lova =) Det är något speciellt över mormors lussebullar, det är något speciellt över allt man äter hemma hos mormor och morfar, det slår aldrig fel.
Alva var en solstråle och charmade mormor och morfar totalt, dom är så stolta över sitt lilla barnbarnsbarn. Bestämde med mormor att det ska fotas ett foto av mig,Alva, mamma och mormor på julafton. Tänk vad coolt med ett fint kort på fyra generationer tillsammans, längtar redan till framkallningen av detta kort, haha.

Mormor ville visa ett kort på min mamma när hon var tre månader eftersom Alva blev det i onsdags och dra på trissor, mamma hade också knubbiga nypkinder när hon var tre månader ;) Sen kikade vi i två album till och det var hur kul som helst att titta på gamla kort på mormor och morfar, allt från kort på mormor som liten tjej, kort på mormor och morfar när de träffades och var 16 år, bilder från dera semestrar innan mamma, brölopp, mammas uppväxt osv. Riktigt kul, måste kika på fler nästa gång vi tar oss dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0