Dan före dan

Tycker lite synd om mig själv just nu, har jätte ont i halsen, 37,8 i feber, känner mig frussen och nerverna är ömma, håller tummarna för att det går över snarast! Med andra ord, natten har inte varit någon höjdare och det är typiskt för natten har varit exemplarisk för Alva, haha, men, men.

Och just nu har hon rullat från rygg till mage själv i babygymmet, duktig tjej, jag blir så stolt!

Jag/vi  har som sagt en hel del småfix kvar som ska avklaras idag, men det är bara att härda ut och ta en alvedon eller två. Pricken över i:et är att bilbatteriet strejkar så det blir bussen idag, suck, men, jag klagar inte.

POSITIVA TANKAR hela dagen! Och nu ska dagen startas med en kopp te och en halstablett ;) Varför ska man bli småsjuk lagom till jul!?? Hmm, POSITIVA tankar var det ju, och dem börjar NU! En positiv tanke är att man faktiskt alltid mår sämre på morgonen än på dagen, alltid något ;)

Kommentarer
Postat av: Elin M

Krya på dig!

2009-12-23 @ 13:00:28
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0