3 månader

3 månader!

Min lilla älskling börjar bli stor, vart tar tiden vägen?
Det är så sjukt kul nu, Alva utvecklas hela, hela tiden och hon försöker lära sig nya saker hela tiden. Hon greppar,"pratar", står och sitter stadigt när man håller i henne, jollrar för fulla muggar, provar nya tonlägen, tränar på att vända sig, ler,skrattar och en massa massa mer. 

Älskade unge, vad JAG ÄLSKAR DIG! Du är mamma och pappas guldklimp och vi gör vad som helst för dig! Jag har nog världens finaste familj, Johan, TACK för att du gett mig de finaste gåvorna av dem alla, din kärlek och vår älskade unge! Du är underbar!


Så här liten var min älskling när hon var 15 dagar =)


Och så här stor är hon nu och fortfarande lika söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0