2 tappra mammor och julavslutning

Det blev bara två tappra mammor som orkade ge sig ut i snön och ta en promenad, jag och Jennie =) Och i vagnarna låg min älskade lilla skrutt och Jennies lilla Ella. Det skiljer bara 12 dagar mellan dem så det är kul att se när dem leker lite med varandra. Efter den raska promenaden som för övrigt fick mig att svettas lite, hmm antagligen berodde det på att jag hade underställ,jeans och täckisar på mig, men, men jag säger att det var den raska takten, gick vi hem till oss för lite kaffe och lek. Tjejerna lekte tillsammans i Alvas babygym och vi njöt av lite kaffe, härlig kombination om ni frågar mig.

Efter lite lek och kaffe här hemma tog vi bilen upp till öppna förskolan för deras julavslutning. Det var premiär för Jennie&Ella och dem valde helt rätt dag eftersom det bjöds på lussebullar,peppisar och glögg, äntligen lite julkänsla! Alva fick dagen till ära ha tomteklänningen på sig, lika bra att använda den mer än en gång ;)


Världens sötaste lilla tomtemor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0